Try to enter this^^

目标Target...

Tuesday, January 19, 2010
目标很重要,一个人没有了目标,
他的人生就不叫人生了。
目标能够改变一个人,

能够创造一个个让人目瞪口呆的奇迹。。。

二十年来,我的目标不断不断的改变,
小时候有厨师啦,导游啦,律师啦,etc。。。
到了稍微大的时候呢,在一系列的“富爸爸”丛书的影响下,
My dream had change.

The book of "富爸爸" changes my ideology,
I wonder that there're lot's of things tht I never learn , never think , never touch and never think before.

At that time , I've be infatuated with those books.
I made up my mind ,I want to be a successful businessman,
I want to build up lot's of transnational corporation or international corporation,

I was going to learn to be a CEO...hahaha...

After a few year , My mind has been change again/..\
But not completely change.

我开始在想这真的是我想要的吗???
So,I think and think and think,

is it really the dream wht I wan???
不行,我必须要有一番作为,我想。。。我想。。。

create a Modern World ,
I must become the one who navigate our world into a new era...

所以我要不断不断的努力,

断不断的装备自己,让自己更加的成长,
英语,国语,华语,电脑,真的很重要!

要出社会,除了经验与勇气,这些东西都要会才行。

最近还在家继续学英语和国语,现在也开是学电脑,

从最基本的开始,还蛮累的叻。
不过再累也要向目标前进,
俗话说得好:“谋事在人,成事在天”
神预备了机会与力量,而我就要负责去努力的完成它。

I believe that God will navigate me....

0 comments: