Try to enter this^^

2011525-不错的回忆

Wednesday, June 1, 2011




这天清早,我与老弟,以及女友一大早爬起来,
来到诗巫拉让花园的某间住宅,

嘿嘿,我们不是来偷窃哦~ =P
We're coming for giving a surprise to Tracie,
My brother's Girl Friend and that day is her birthday!haha....
"Surprise"means giving or doing somethings to someone without him/her expectation!
Therefore , we wake up early and go to her house and prepare breakfast for her before he wake up!
在此之前,我们已经先和她的家人沟通了,一起隐瞒她来庆祝她的生日!
老弟决定预备丰富的西式早餐,而我和女友只有奉命行事,
小弟我还亲自下厨为女友准备爱心早餐呢~哈哈。。。

在厨房里,我们大家必须在极小声的环境下,大肆烹煮我们的早餐,
简直是厨艺界的一大考验,而且还要不时观望外头是否有什么动静,
使得我们的“杀不来死”的预备更加艰辛,
我们的菜单如下:汉堡,薯条,香肠,以及一杯Milo and also champagne~
Champagne???maybe you will ask?
Why your guys having champagne in the early morning???
it's really incomprehensive ! haha...
If you want me explain this , I can just tell you, it's another story~~~
Anyway,at last we had finish all the preparation , just waiting her to wake up!
接下来的故事,大家都大概猜想得到的了,我就以照片代替我的文字吧!


Tai Kieng's Birthday^^


In the evening, I'm going to a gathering with my Upper 6 schoolmates at Cafecafe~
Here is our favourite cafe that we always organize party or gathering!
起初,我只是单纯的约几个好友一起相聚,
哪知,到最后既然越约越多人参与,
最后我灵机一动,决定就一次过庆祝岱根的生日了~
当下,我立刻Call Jason Ting准备一份蛋糕,
而我就准备好我的香槟一并带去,以求搞个特别~
结果啊~蛋糕本来要求小粒的就行了,突然变成一个大蛋糕~
And also the outside beverage is not allowed to bring into the Cafe,
therefore , that champagne had been charge for Rm15.
The original price is RM 6.++ but now it become RM15+RM6= Rm23
Luckily, we're not bring in any alcohol drinks , if not, they will charge for RM80~
不过,这个夜晚,大家也是玩得很开心,说得有说有笑^^

0 comments: